Čistící a mazací přístroj Lubricare + Germicidní zářič zdarma
Čistící a mazací přístroj LubriCare
Čistící a mazací přístroj LubriCare
Čistící a mazací přístroj Lubricare + Germicidní zářič zdarma
Čistící a mazací přístroj LubriCare
Čistící a mazací přístroj LubriCare

LubriCare

1600915-001
do 3 pracovních dnů
65 379 Kč

54 032 Kč bez DPH

Čistící a mazací přístroj LubriCare určený až pro čtyři nástroje. Dva samostatné cykly čistící a mazací. Délka jednoho cyklu je 25 sekund. Dva módy nornal a intensiv. Detekování hladiny čistidla a maziva. Na jednu náplň až 400 cyklů. Připojení na tlakový vzduch a el. sítě 220 -240V. 

 

Rychlý a jednoduchý přístroj na čištění a promazávání všech nástrojů. Jako náplně se používají Spraynet a Lubrifluid. Dokonale čistí a promazává nástroje při módu "Intensiv". Průhledný kryt umožňuje vidět fáze čištění nebo mazání. Vždy dávkuje stejné množství a odpadá nepříjemná ruční manipulace se spejem a nástrojem. Ekonomický provoz na jednu náplň až 400cyklů, ale i z hlediska menší četnosti oprav nástojů díky správnému dávkování čistidla i mazání nástroje.

Všechno začalo v Moutier (Švýcarsko), v tradiční vesnické kavárně v srdci slavné "Watch Valley". David Mosimann, mechanik přesnosti, strávil jednu z jeho přestávek v kavárně, když si povídal se zubním lékařem o omezené výkonnosti svých pracovních nástrojů. Při hledání způsobu, jak zlepšit každodenní práci praktického lékaře, se David Mosimann rozhodl vyrábět své první nástroje. Pomalu se projekt rozrostl a v roce 1959 byla v garáži rodinného domu ve městě Bienne založena společnost Bien-Air.

Již od svého založení Bien-Air nastavil David Mosimann vysokou laťku kvality a přesnosti díky své odborné znalosti v mikromechanice. První turbíny společnosti byly považovány za nejspolehlivější a trvalejší na trhu. V nekonečném úsilí o inovace podnikl rozhodující krok v 70. letech, kdy uvedl svůj první elektromotor. Renovovaný pro svou výjimečnou přesnost a výkon, nástroje Bien-Air se brzy staly oblíbenými u zubních lékařů. Odborné znalosti a nejmodernější technologie vyvinuté firmou se také ukázaly jako neocenitelné při výrobě dalších lékařských nástrojů, které otevírají nové horizonty.

Společnost Bien-Air se rozhodla diverzifikovat a zaměřit své odborné znalosti v oblasti chirurgie ORL, plastické chirurgie a neurochirurgie. V roce 2001 se společnost rozhodla rozlišovat mezi její stomatologickou a mikrochirurgickou činností, vytvářející divize Bien-Air Dental a Bien-Air Surgery. Hodnoty společnosti se vyvíjely v podobě rozšíření sortimentu. Rok po roce společnost Bien-Air nadále přetvářila lékařský svět tím, že vyrábí rotační nástroje a systémy, které jsou inovativní, spolehlivé a snadno použitelné. V roce 1994 převzal Bien-Air syn Davida Mosimanna - Vincent. Vincent měl za cíl udržet rodinný duch společnosti, zatímco zůstal věrný filozofii svého otce o zjednodušení praxe. S centrálou v Bienne, dvěmi výrobními a montážními areály v Noirmontu ve Švýcarsku a osmi dceřinými společnostmi, společnost Bien-Air nyní zaměstnává více než 400 zaměstnanců po celém světě.

Inovativní a spolehlivé produkty, vysoce kvalitní distribuční síť a špičková zákaznická služba činí společnost Bien-Air jedničkou v oblasti rotačních přístrojů a zdravotnických systémů.

No reviews

Předložte nám oficiální zveřejněnou nabídku s produkty Bien-Air a my Vám cenu vyrovnáme! Navíc při zakoupení nástroje nebo přístroje Bien-Air získáte další slevu ve výši 5 % oproti Vámi předložené nabídce.

Možná myslíte také

Známka Komentáře (0)

Na tento produkt momentálně není přidána žádná recenze.
Zboží bylo přidáno do seznamu přání
Zboží přidáno do porovnání.

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak pracujeme s daty, naleznete zde.

Zároveň si Vás dovolujeme upozornit, že e-shop DERMKO a na nich uvedené informace jsou určeny pouze odborným pracovníkům ve zdravotnictví a nejsou určeny široké (laické) veřejnosti. Pokračováním v používání těchto stránek potvrzujete, že jste odborníkem ve smyslu §2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, a že jste si vědom(a) rizik, která jsou spojena s tím, že se seznámíte s informacemi takto určenými pro případ, že odborníkem nejste.