• Nové
Bien-Air Lubricare 2

Lubricare 2

1601156-001
Produkt dostupný pro objednávání
80 110 Kč

66 206 Kč bez DPH

Lubricare 2 provádí čištění a mazání nástroje, které je nezbytné pro jeho bezchybný provoz. Ve velmi krátkém čase lze automaticky ošetřit až 4 násadce anebo turbínky. Množství spreje a doba údržby jsou předem naprogramovány a nevyžadují tak zásah obsluhy.

 

Díky předprogramovaným provozním režimům přizpůsobeným speciálně každému násadci může Lubricare 2 automaticky provádět údržbu čtyř nástrojů v krátkém čase. Účinně odstraňuje přebytečný maz, což umožňuje rychlou údržbu. Vyčistí turbínu za cca 20 vteřin a násadec za 40 vteřin. Ovládací panel je hladký pro usnadnění čištění a dvířka lze vyjmout pro lepší přístup. Lubricare 2 obsahuje mechanismus pro odsávání olejových par a zabránění difúzi aerosolů během jeho používání. Pro dosažení lepších výsledků Bien-Air důrazně doporučuje použití Spraynet®, u kterého bylo prokázáno, že snižuje 99,99 % mikrobiální zátěže. Při použití Lubricare 2 je spotřeba čístícího a mazacího spreje snížena 4× ve srovnání s ručním postupem, což umožňuje rychlejší údržbu s vynikajícími úsporami nákladů.

Všechno začalo v Moutier (Švýcarsko), v tradiční vesnické kavárně v srdci slavné "Watch Valley". David Mosimann, mechanik přesnosti, strávil jednu z jeho přestávek v kavárně, když si povídal se zubním lékařem o omezené výkonnosti svých pracovních nástrojů. Při hledání způsobu, jak zlepšit každodenní práci praktického lékaře, se David Mosimann rozhodl vyrábět své první nástroje. Pomalu se projekt rozrostl a v roce 1959 byla v garáži rodinného domu ve městě Bienne založena společnost Bien-Air.

Již od svého založení Bien-Air nastavil David Mosimann vysokou laťku kvality a přesnosti díky své odborné znalosti v mikromechanice. První turbíny společnosti byly považovány za nejspolehlivější a trvalejší na trhu. V nekonečném úsilí o inovace podnikl rozhodující krok v 70. letech, kdy uvedl svůj první elektromotor. Renovovaný pro svou výjimečnou přesnost a výkon, nástroje Bien-Air se brzy staly oblíbenými u zubních lékařů. Odborné znalosti a nejmodernější technologie vyvinuté firmou se také ukázaly jako neocenitelné při výrobě dalších lékařských nástrojů, které otevírají nové horizonty.

Společnost Bien-Air se rozhodla diverzifikovat a zaměřit své odborné znalosti v oblasti chirurgie ORL, plastické chirurgie a neurochirurgie. V roce 2001 se společnost rozhodla rozlišovat mezi její stomatologickou a mikrochirurgickou činností, vytvářející divize Bien-Air Dental a Bien-Air Surgery. Hodnoty společnosti se vyvíjely v podobě rozšíření sortimentu. Rok po roce společnost Bien-Air nadále přetvářila lékařský svět tím, že vyrábí rotační nástroje a systémy, které jsou inovativní, spolehlivé a snadno použitelné. V roce 1994 převzal Bien-Air syn Davida Mosimanna - Vincent. Vincent měl za cíl udržet rodinný duch společnosti, zatímco zůstal věrný filozofii svého otce o zjednodušení praxe. S centrálou v Bienne, dvěmi výrobními a montážními areály v Noirmontu ve Švýcarsku a osmi dceřinými společnostmi, společnost Bien-Air nyní zaměstnává více než 400 zaměstnanců po celém světě.

Inovativní a spolehlivé produkty, vysoce kvalitní distribuční síť a špičková zákaznická služba činí společnost Bien-Air jedničkou v oblasti rotačních přístrojů a zdravotnických systémů.

No reviews

Předložte nám oficiální zveřejněnou nabídku s produkty Bien-Air a my Vám cenu vyrovnáme! Navíc při zakoupení nástroje nebo přístroje Bien-Air získáte další slevu ve výši 5 % oproti Vámi předložené nabídce.

Známka Komentáře (0)

Na tento produkt momentálně není přidána žádná recenze.
Zboží bylo přidáno do seznamu přání
Zboží přidáno do porovnání.

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak pracujeme s daty, naleznete zde.

Zároveň si Vás dovolujeme upozornit, že e-shop DERMKO a na nich uvedené informace jsou určeny pouze odborným pracovníkům ve zdravotnictví a nejsou určeny široké (laické) veřejnosti. Pokračováním v používání těchto stránek potvrzujete, že jste odborníkem ve smyslu §2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, a že jste si vědom(a) rizik, která jsou spojena s tím, že se seznámíte s informacemi takto určenými pro případ, že odborníkem nejste.